۲ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۲۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«تبلیغ دین» وظیفه تمام طلبه‌ها، روحانیون و علما است

«تبلیغ دین» وظیفه تمام طلبه‌ها، روحانیون و علما است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در برهه کنونی که شاهد توطئه دشمنان هستیم تبلیغ دین وظیفه تمام طلبه‌ها، روحانیون و علما و دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در جمع جامعه تبلیغی شهرستان سمنان در مجموعه ولایت بیان کرد: در برهه کنونی که شاهد توطئه دشمنان هستیم تبلیغ وظیفه تمام طلبه‌ها، روحانیون و علما و دستگاه‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان که کار تبلیغی می‌کنند باید بدانند که مسائلی سبب می‌شود تا این کار تبلیغی شأن اثرگذار شود، افزود: اخلاص در عمل و گفتار از جمله این موارد است که در کار تبلیغی اثرگذار است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه کار باید برای خدا باشد، بیان کرد: کسی که فقط از خدا می‌ترسد، خوشحالی یا ناراحتی دیگران بر کار او تأثیر نمی‌گذارد و در نتیجه رسالت خود را عملی می‌کند.

مطیعی بر تبیین برای نسل جوان به مثابه یک راهبرد و کار ویژه روحانیان و طلاب یاد کرد و گفت: در زمینه جذب جوانان به سمت دین می‌بایست فصل جدیدی رقم بخورد که این رسالت فعالان دینی و تبلیغی است.

وی با بیان اینکه جوانان از فطرت پاکی برخوردارند و برخی رفتارها را تحمل نمی‌کنند، افزود: ما جوانان خوبی در کشورمان داریم که آگاه هستند در نتیجه باید به زبان خودشان ورود کرد.

کد خبر 6266922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha